RUNİK MT' [EMEK-WS] BEN OYNUYORUM!!!!

Site: www.runikmt2.com
Facebook: www.facebook.com/runikm2


Loncası olan lonca başkanları skype adresimizden iletişime geçebilirsiniz !

Oyun Özellikleri : Kesinlikle editsizdir ve öyle kalacaktır ! KARACABAY HACKSHİELD AKTİFTİR !
 Türkiye'nin tek alternatif serveri ( vs-emek )
 100 level başlangıç, 250 level bitiş.
 125 statü sınırı
 6. ve 7. efsunlu (boslardan ve kahramanlık görevi ile alınır)
 Full dönüşümlü (Beta ve yeni itemler)
 Yepyeni kostüm ve saçlar
 2 adet efsun botu ekledir (5li ve 7li)
 15 - 20 efsun oranları (gereksiz efsunlar kaldırıldı)
 Ruh taşı düşürmeli
 Her hafta sonu event (Vs,Ox,Boss,Tanaka)
 Yepyeni maplar ve itemler.
 %100 taş geçme
 Her karaktere eşit sorunsuz damageler
 Skilleri P olarak alırsınız
 Profesyonel yönetim ekibi
 Sorunsuz pet sistemi
 Ve daha Fazlası

Gelin biraz daha oyunumuzu tanıyalım;

 Oyun Başlangıcı;







 Özel Servis Yüzüğü;



 Levelinize Özel Kasılma Bölgeleri ;



 NPC'Lerimiz;






 Dönüşümler;












 2 adet efsun botu (5li ve 7li);

5li efsun botu(F5 ile açılır);




7li efsun botu(F7 ile açılır);





 Bonus Kontrol Sistemi (X ile açılır);


Pet ve Kostüm Sistemi;



Yep yeni Binekler;

 
 Sorunsuz Ejderha Odası













Vs Turnuvası Görüntü;




Gemi Map Görüntü




İletişim Bilgileri;

www.runikmt2.com

facebook: www.facebook.com/runikm2

skype: 

mail:runikmt2@gmail.com

SV YE YENİ BAŞLICAM ADIM Hei Olucak Yada WarTR

0 yorum: