Lonca Kurmayı Planlıyorum ?

- WarTR Şoyle Diyor

Merhaba Arkadaşlar Uzun Bir Zamandır Bir Loncada Oynuyordum Loncadaki Arkadaşlar Bizi İhanete Getirdiler Ve Loncamızın KAPANMASINA Sebeb Oldurlar Bende Bu Yüzden Yeni Bir Lonca Açmak İstiyorum Lonca İsimini Loncamıza Gelmek İsteyenlerle Beraber Belirliyicez Arkadaşlar Tabi Benimde Begenmem Lazım Gerçi Herkezin Begeneceği Ve Destan mış Felan Filan Olmayıcak Kimsenin Kullanmadığı Bir Lonca İsmi Olcak. Servere Gelirsek Ben Genelde 55 250 Oynarım Ama Tabi Loncada Bunu İsterse En Çok İstege Bagla WS Lik Server Oynamam Çunki Oyuna Adam Loncasını Getiriyor Tabi İlk Getiriyor Gm De Yardım Ediyor Çok Başımıza Gelmişti Her Neyde Gelmek İsteyen Varsa Bu Konunun Altına Geliyorum Yazması Yeterlidir.


Tabiki İstege Göre Raidcall Yada Teamspead tan Oluşucak

İyi Günler

0 yorum: