Skill Shot Sevenler İçin Lycan Klavuzu

Skill Shot Sevenler İçin Lycan Klavuzu

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki Lycan melez bir karakter. Büyülü silah surada olduğu gibi bir takım pasif skillerin yanında, yakın dövüş ninjada olduğu gibi rakibe yaklaşma becerisine sahip skilleri de bünyesinde barındırmakta. Büyülü silah suraya benzetmemin bir diğer sebebi de Lycanın, düşük seviyede tıpkı büyülü silah surada olduğu gibi yeterli performansı göstermemesi. Yani karakterinizden yeterli verim almak istiyorsanız en az 4 skillini master yapmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Konuya tam olarak giriş yapmadan belirteyim, bu klavuz tek başına kasan karakterler için kesinlikle uygun değildir.

Ben iyileştirme shamanı oyuncusuyum, bu yüzden benim için skill shotlar çok önemli. Aynı şekilde Lycanımı da bu yönde geliştirmek istiyorum. Bana göre Lycan karakteri tam bir gir-al-çık karakteri, diğer bir deyişleassasin. Bu yüzden karakteri attack speedden ziyade ağır damage olarak geliştirme taraftarıyım. Karakterini bu yönde geliştirmek isteyenler için tavsiyem; ilk olarak dex statüsünü max seviyeye getirmeniz ardında 2 str 1 vit olarak gitmeniz. Bu dağılım aslında çok riskli bir dağılım, itemleriniz ile gerekli hp takviyesini veremeyecekseniz eğer full dex ardından 1 str 1 vit gitmenizi öneriyorum. İnt statüsünü sona ayırmamın nedeni ise bu statünün sadece pasif olan skillerini geliştirmesi ve bu pasif skillerin skill shotçı bi Lycanda önceliğinin bulunmaması. Daha öncede belirttiğim gibi karakteri ağır damage olarak geliştirme taraftarıyım.

Klavuzun tek başına kasan karakterler için uygun olmadığını ve karakterden verim alınması için en az 4 masterının açılması gerektiğinden bahsetmiştim. En az 4 masterlı bir karakteri göz önünde bulundurursak açılmış olması gereken skiller: kurt nefesi, kurt pençesi, yırtma ve kurt atlayışı. (kırmızı kurt ruhu 5.master olmalı çünkü statü dağılımına göre int vermediğimiz için 86. seviyeden önce iş yapmaz bir skill) 

Skillerin vermiş olduğu kritik vuruş şansları beni, Lycan karakterini assassin olarak oynamaya yönlendirdi. Farklı bir statü ve skill dağılımı ile karakterinizi apayrı bir boyutta geliştirebilirsiniz. Bu klavuz tamamen skill shot oynamayı sevenler için hazırlanmıştır.

1 yorum: