WARTR METİN2 PRAVİTE SERVERE NASIL GİRİLİR

                                  WARTR METİN2 PRAVİTE SERVERE NASIL GİRİLİR

Selamın Aleyküm Arkdaşlar Yeniden Dondum Enson 15 Tatilde Sizlerleydim Arkadaşlar Bugun Sizlere Uzun Bir Aradan Sonra Bir Şey Anlatıcam
Metin2 Pravite Server Oynamak Ama Nasıl Açıcagını Bilmeyen Arkadaşlarımız Var Bende Onlara Yardım Etmek Amacayıla Meti2 PVP Servere Nasıl
Girilir Adlı Konumla Yardımcı Olacagım İsterseniz Başlayalım.

1-Googleye Metin2 Pvp Server Yazıp Çıkan Sonuçlardan Herhangi Birine Girin (Ben Yaptım)
2-Sonra Ordan Serveri Seçip İnternet Sitesine Gidin (Ben Yaptım)
3-Kayıt Olun (Ben Yaptım)
4-İndirin (Ben Yaptım)
5- İndirdiğiniz Dosyayı Rar dan Çıkartıp Metin2 Nin Bulundugu Klasöre Atın Ve Bitti Artık Sizde PRAVİTE SERVERE GİREBİLECEKSİNİZ.( Videoda Yapıyorum)





0 yorum: